Δημοφιλείς αναρτήσεις

Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012

Λίμνη



Η λίμνη της αγάπης μπορεί να στερέψει;
 Αν πιούμε όλοι οι άνθρωποι από την ίδια λίμνη τι θα συμβεί?
Θα μου δείξεις τι κρύβεται πίσω από το σκοτεινό πέπλο μου καλύπτει το πράσινο χρώμα των ματιών σου? Μπορούμε να αγγίξουμε μαζί αυτό τον κατάλευκο κύκνο?
- Αυτός δεν είναι κύκνος ανήλικο..
- Μα όχι, κοίτα καλύτερα, είναι ένας πανέμορφος κύκνος. Τα μάτια μου μπορούν να τον δουν. Τα μάτια μου φαντάζονται πως θα είναι η υφή του.. Κοίτα πόσο όμορφα καθρεφτίζονται οι φτερούγες του στα γαλαζοπράσινα νερά της λίμνης, θα πετάξει σε λίγο θα δεις! Και εμείς μπορούμε να πετάξουμε!
Μαζί!!
- Δεν μπορούν να πετάξουν οι άνθρωποι, ανήλικο.
- Ω ναι, μπορούν! Αφού πετάνε, πρώτα απ' όλα, οι καρδιές μας.
- Θα μου δώσεις εκείνο το κόκκινο μηλο? Είναι ψηλά και δεν φτάνω όσο και αν τεντώσω τα ποδαράκια μου, να το αγγίξω..
- Μπορείς να ανέβεις στους ώμους μου μικρή μου, τότε μαζί θα φτάσουμε το μήλο σου.
- Μα και βέβαια.. Και βέβαια θα ανέβω. Αν χάσω την ισορροπία μου όμως?
- Το πολύ πολύ να βρεθείς στην αγκαλιά μου, δεν πρόκειται να σε αφήσω να πέσεις. Αν χτυπήσεις μια φορά μονάχα εσύ, οι πληγές στο δικό μου κορμί θα είναι χιλιάδες.
- Ποτέ δεν καταλαβαίνω όσα μου λες. Ειναι ο τρόπος σου ολο μυστήριο και το σχήμα των χειλιών που με αποσυγκεντρώνει  τόσο από το να ακούσω προσεκτικά τις λέξεις.. Μα μόλις τούτο μήλο πέσει στη γη, δεν θα το φάω. Όσο και αν το ποθώ για το υπέροχο χρώμα του ή για την ασύγκριτη γεύση του, δεν θα το φάω. Θα το φυτέψω στη γη για να φυτρώσει δέντρο.. Δέντρο που θα θυμίζει την στιγμή μας αυτή και θα δηλώνει την αστείρευτη και ανεξάντλητη αγάπη μου για σένα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου